Panaszkezelési szabályzat

A Várpark Klinika Tata számára kiemelt fontosságú, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és kollégáink ügyintézésével. Működésünk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

Célunk, hogy az Ön és a Várpark Klinika Tata közötti véleményeltéréseket, panaszos esetet gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük.

Kérjük, hogy panaszát, véleményét az info@bhc.hu címre szíveskedjen elküldeni, melyben röviden ismerteti a panaszos esetet, annak dátumát, helyét, ill. minden olyan információt, melyet relevánsnak tart a panaszkezelés szempontjából. Kérjük adja meg nevét, elektronikus levelezési címét és telefonszámát is.

A panasz beérkezésétől számított 30 munkanapon belül kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot az eset rendezése céljából.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!

Jó egészséget kívánunk!

Várpark Klinika Tata

Adatkezelési tájékoztató

Betegjogok

Etikai állásfoglalás

Minőségbiztosítás

Panaszkezelési szabályzat